Från lördagens fotojobb

Vilken underbar arbetsdag jag hade i lördags! Jag var ute hos Tarja och hade drop-in fotografering för hundar. Besökarna bjöds på information om hundfoder, fick prova på kickbike, Tarjas butik hade bra erbjudanden, och så kunde hundarna bli fotograferade av mig. Jag fick träffa en hel del glada och trevliga hundägare med deras underbara och fina hundar, och vädret var verkligen på vår sida - vacker frost i solsken!
 
Tack alla inblandade för en rolig dag! Jag kunde inte vara mer nöjd med dagen, detta gör jag mer än gärna om! :)
 
Här är lite dokumentationsbilder som jag hann ta mellan porträttfotograferingarna. Några porträttbilder kommer säkert upp på bloggen senare också. :)
 

Kommentarer
Postat av: Mamma Marie

Det set värkligen ut som om du haft en toppendag. Omgiven av en massa härliga vovvar.

Svar: Det var verkligen en toppendag! :)
Emma Skoglund

2013-12-03 @ 00:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0