Förberedelser, vigsel och porträtt

Att avsätta ett par timmar för att spendera en härlig stund tillsammans med ett brudpar för en porträttfotografering, eller att tassa runt och fotografera under en hel dag? Det kvittar vilket! Att vara bröllopsfotograf är bland det roligaste som finns, enligt mig! :)
 
Sommaren 2012 hade jag en del heldagsfotograferingar. Bland annat var jag med och dokumenterade när Linda och Eriks gifte sig. Sådana här typer av fotograferingar resulterar inte helt oväntat i många bilder. :) Här nedan kan ni se en del av dem, tre stycken tidpunkter från deras underbara bröllopsdag!
 
Innan vigseln
 
 
Vigseln
 
 
Porträttbilder
 
 
Går kanske just du och din partner i giftastankar nu? Ska ni gifta er i eller kring Norrköping och gillar mina bilder? Tveka inte att höra av er! Jag har även till viss del möjlighet att även boka in fotograferingar i både Gästrikland och Hälsingland. Jag kan anlitas allt från cirka 1,5 timme upp till en hel dag. Kontakta mig för mer informaton om ni är nyfikna och vill veta mer! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0