Bröllopsfotografering vid Västra Husby

 
Igår fotograferade jag detta vackra brudpar vid Västra Husby kyrka! Förutom att brudparet var något sena så gick allt toppen! Trots förseningen blev det ändå några bilder tagna. :)
 
I väntan på att Thomas och Emma skulle dyka upp hade jag diverse djurincidenter... Först råkade jag trampa sönder en stor snigel, Splash! Usch, vilket dåligt samvete jag fick. Och efter en stund flög en geting in i mitt hår. Jag viftade och grejade med håret, men den satt kvar och surrade. Troligtvis var nog getingen lika irriterad på mig som jag var på den. I ren panik tog jag ut flätan som jag hade och skakade allt jag kunde på håret, då kom den till slut loss! Detta var så klart tvunget att hända precis när ett sällskap som varit på dop i kyrkan kom ut... som tur var befann jag mig bakom en stor buske så jag tror inte att jag bjöd på någon underhållning. Aja, livet som bröllopsfotograf kan bjuda på en hel del överraskningar ibland. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0