Figurer till Rädda Barnen

För ungefär ett år sedan gjorde jag ett illustrationsjobb för Rädda Barnen. De skulle ge ut en tidning där temat var kärlek. I tidningen ville de bland annat ha en sida med samlade citat från skolelever som pratade om vad just kärlek är. Jag fick i uppdrag att illustrera figurer som skulle likna skolungdomar som det senare skulle sättas pratbubblor och citat vid. (Jag har alltså gjort illustrationerna, inte skrivit text eller arbetat med layouten.)
Igår fick jag se hur reslutatet blev, himla roligt att se sina verk i en tryckt tidning! :) Tycker att resultatet blev bra, med tanke på att jag inte fick lägga ned så mycket tid på jobbet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0