Nygammalt

Nu har jag uppdaterat bröllopsgalleriet på hemsidan med bilder från bröllop som jag fotat tidigare. När jag kikade igenom fotomapparna i datorn upptäckte jag flera favoriter som ännu inte hade fått den uppmärksamhet de förtjänar. Jätteroligt att arbeta med foton från förr! :)
Här nedan ser ni två favoriter från de "nygamla" bilderna som nu ligger uppe i galleiet. Ett från Jennie och Thors bröllop från 2010, när deras hund Mocka minsann också ville vara med på pusskalas men som inte fick. De två svart/vita bilderna är från Lisa och Marcus bröllop 2009. Jag har haft porträttbilden upplagd tidigare, fast nu har den fått en (tycker jag) bättre redigering.
 
Väkommen in till bröllopsgalleriet för att se fler bilder! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0