God morgon

 
Idag började min arbetsdag på ett lite annorlunda sätt. Istället för att sitta i mitt eget kök och äta frukost så gick jag upp (mycket tidigare än jag brukar), duschade, gjorde mig iordning, och åkte iväg till ett så kallat frukostmingel för egna företagare. Det är ett event som äger rum i Enköping en gång i måndaen (tror jag). Som nyinflyttad och ensamvargen jag lätt blir i mitt jobb var jag såklart nyfiken på vad det var för något. :)
 
Summan av kardemumman var att det positiva den goda frukosten, se lite folk och att jag kom upp från sängen tidigt. Annars vette tusan. De andra som var där verkade mest vara från större företag som hade anställda, och där var jag med min lilla business, hihi. :)
Försvarsmakten var bland annat där och var morgonens värdar. De pratade exempelvis om att vi företagare skulle kunna anlita en soldat till företaget... vad tycker ni, ska Kirimoja ha en soldat? ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

Nja. Vet inte riktigt vad den lilla soldaten skulle göra? Men va roligt att de har egenföretagarefrukost :-). Kanske hittar nån ensamvarg nästa gång du går dit :-)

Svar: Vet inte heller riktigt vad soldaten skulle göra, men å andra sidan kan det väl å andra sidan aldrig vara fel att ha en soldat. Eller?


Ja, det är ju bra att det finns något. :) Kan tänka mig att det varierar mycket från gång till gång. Beroende på vilka man hamnar med.
Emma Skoglund

2013-11-06 @ 17:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0