Undersökning!

Hör upp alla Kirimoja-vänner! Jag behöver era åsikter.
 
Först och främst vill jag meddela att någon Kirimoja-illustrerad årskalender kommer inte finnas att köpa för nästa år. Den huvudsakliga anledningen är att jag inte haft tid att göra någon på grund av annat jobb. Det är väldigt roligt att vara sysselsatt med jobb, men såklart även tråkigt att något man tänkt göra inte blir av. Så är det ibland.
 
Men! Inför ett nytt år så har jag planer att utöka företaget ytterligare. Jag skulle därför vilja ha en liten marknadsundersökning och ställa följande fråga till er:
 
Vad vill du att Kirimoja ska erbjuda som inte redan finns?
 
Det kan till exempel vara en specifik produkt med illustrationer på (tapeter, skrivblock, väskor, muggar...), tävlingar och utlottningar, fler fotopaket och fotoprodukter... you name it!
 
Om du har någon idé, berätta gärna den för mig. Du kan antingen skriva här på bloggen, på Facebook, eller skicka ett mail till [email protected].
 
Tack på förhand! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0