Dan & Maria 20130831

Sista dagen i augusti gifte sig fina Dan och Maria i Norrköping. Jag mötte upp dom, med marskalk och tärna, i industrilandskapet där vi tog porträttbilder. Det var en riktigt rolig fotografering, då jag länge drömt om att fota ett brudpar just där.
Efter porträttfotograferingen åkte jag till Borgs kyrka och fotade bröllopsgästerna, i väntan på vigseln. Dan och Maria vigsel var stämningsfull och jättevacker med sång och mycket kärlek. Efteråt tog vi lite gruppbilder innan sällskapet åkte vidare för middag och fest, och jag hem.
Tusen tack för att jag fick vara med under er dag, Dan och Maria! Hoppas ni gillar bilderna lika mycket som jag!

Här kommer en bildbomb från deras dag, lämna gärna en kommentar så blir jag glad! :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilka absolut FANTASTISKA bilder vännen!!!

Svar: Tack så himla mycket, fina du! :)
Emma Skoglund

2013-09-06 @ 23:06:48
URL: http://joyful.se
Postat av: Mamma Marie

Å vilka härliga bilder. Fick en favorit på en gång.

Svar: Åh, vad kul att du gillar bilderna, tack för din kommentar! Blir ju lite nyfiken nu på vilken bild som blev favorit. :)
Emma Skoglund

2013-09-08 @ 19:38:23
Postat av: Maria - bruden :)

Åh vad fina Emma!! Hur ska vi någonsin kunna välja ut några ur denna fantastiska bildserie. Jag har så många favoriter!! De framför vita bakgrunden med hål är så häftiga. Den över nya bron är roliga, jag älskar den med våra skor framför kyrkan. Alla fina bilder på vår familj och våra vänner. Bilden på min hand på Dans axel, de framför strykjärnet - nej helt enkelt alla är min favorit :)

Svar: Hej fina Maria!Åh, så underbart roligt att läsa din kommentar! Härligt att ni är nöjda! Det är ju min eftersträvan göra mina kunder nöjda. :) Dina ord betyder väldigt mycket för mig. Tack ♥
Emma Skoglund

2013-09-25 @ 20:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0