Minimodeller sökes till ny fotoidé!

 
Nu undrar jag om det finns det några barn som vill vara modeller framför min kamera? Jag har kommit på en idé som jag skulle vilja testa, men behöver alltså några frivilliga minimodeller för att göra det. :) Jag söker barn som är allt från 0–10 år.
 
Jag har tänkt genomföra fotograferingen någon gång under våren, mars-april.
 
Det enda kravet som jag har är att ni ska kunna ta er till Enköping (där fotograferingen kommer vara) under en vardag, dagtid.
 
Om ni är intresserade så skicka ett mail till mig ([email protected]) så återkommer jag till er. Skriv gärna några rader om ert barn, hur gammal han/hon är samt intressen.
 
Som tack får ni några bilder på testresultatet. :)
 
Psst, tipsa gärna vänner och familj också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0