Vilken cirkus!

En lördag i juli fotograferade jag ett cirkuskalas! Huvudpersonen var Joel som fyllde sex år, och det var riktigt kul att hänga med honom, hans vänner och familj den dagen. Dagen började med att vi alla gick på en cirkusföreställning. Jag hade int tillåtelse att fotografera under föreställningen, men passade däremot på att fota lite innan och i pausen utanför själva scenen. Sedan fortsatte kalaset på supervackra Hem Till Gården som praktiskt nog bara låg ett stenkast från där cirkustältet ställts upp.
 
Joels mamma hade dekorerat en liten lada jättefint, clownkläder fanns till barnen att klä ut sig i, cirkusmusik spelades, och massa mat och fika serverades. Jag tror att Joel blev helnöjd med sitt cirkuskalas! :)
 
Givetvis var det fler än endast Joel med på kalaset. Men med hänsyn till önskemålet att inte visa några vuxna eller andra barn, så är det endast födelsedagsbarnet som syns på bilderna jag valt att visa här på bloggen.
 
 
Ska du också styra upp ett kalas och vill att jag ska vara med och fotografera det? Maila mig i sådana fall på [email protected]. Jag är gärna er kalasfotograf! :)

Kommentarer
Postat av: linda

Vilket kalas!

2014-09-05 @ 17:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0