Ett hej!

Hej alla!
Jag finns kvar. Kirimoja finns kvar. Det är lite tyst här så därför vill jag bara kika in och meddela vad denna tystnad beror på. Det är nämligen så att min tid har till största del gått till att vara mina två barn som jag är hemma med. Så tar jag upp kameran är det med största sannorlikhet för att föreviga dem. ;)
 
Men! Från mars månad kommer pappan i vår familj ta över denna otroligt roliga och lärorika sysselsättning, vilket betyder att jag återigen kommer börja jobba allt mer med mitt företag igen. :) Så har du funderat på att kontakta mig men trott att jag trollats bort (förstår om du trott det), så är det inte så! Du ska såklart kontakta mig, då blir jag bara glad! :) Jag svarar dock säkrast på mail, åtminstone fram till mars.
 
Ha det gott så länge!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0