Elin & Pierre 20130914

I september fotograferade jag Elin och Pierre utanför Linköping på deras bröllopsdag. Vi hade en mycket rolig och glad fotostund mitt i sensommargrönskan, och senare var jag även med på deras vigsel i kyrkan och fotade. Paret väntar även på en liten familjemedlem som kommer snart. Jag önskar Pierre och Elin all lycka med både äktenskap och föräldraliv! :)
 
Här är några av mina favoritfoton som Elin och Pierre valde.
 
 
Vill ni ha mig som er bröllopsfotograf och ska gifta er 2014 i till exempel Enköping, Västerås, Uppsala eller därikring? Kom ihåg att se till att boka ert datum i tid! :)
Prislista, referenser och mer information hittar ni på hemsidan: www.kirimoja.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0