Drop-in hos Lyckliga Hunden!

 
Onsdagen den 27 maj firar Lycklga Hunden (hemsida) 10 år! Dagen till ära kommer jag vara på plats ute hos Tarja från klockan 17:00 och ha ett specialerbjudande. :)
 
En kortare fotografering (cirka 10 minuter)
1 st 20x30 cm förstoring
för 300:-
 
Efter fotograferingen kommer bilderna att läggas upp i personliga webbgallerier där ni i lugn och ro kan välja vilken bild ni vill ha. Ni kan såklart även beställa fler bilder från fotograferingen i efterhand som förstoringar och/eller digitala filer. Prislista för eventuella efterbeställningar skickas i samband med webbgalleriet via mail. Er beställning kommer sedan finnas hos Tarja för hämtning om inget annat önskas.
 
Bilder från tidigare hundfotograferingar: Foto-Djur
 
Obs!
Betalningen för dropin-erbjudandet sker i samband med fotograferingen. Kom ihåg att ta med kontanter, gärna jämna pengar. Eventuella efterbeställningar kan betalas senare.
 
Har ni några frågor och vill komma i kontakt med mig nås jag bäst på mail då min lilla son allt som oftast konkurrerar ut en ringande telefon. :)
 
[email protected]
070-233 45 86
 
Varmt välkomna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0