På plats igen!

Hej alla!
Jag hoppas att ni haft en underbar sommar, och inte tycker att det känns allt för tungt att det sakta börjar gå mot höst. Själv är jag en person som gillar när hösten kommer, det är ju en period när man lyser upp mörkret med levande ljus, och när naturen bjuder på så otroligt vackra färger!
 
Min sommar har bjudit på en två veckor lång Sverigeresa där mitt hem varit ett tält, och solen skinit varevigaste dag, underbart! Jag har även gjort ett långbesök uppe hos föräldrarna i Hudiksvall. En mix som jag känner mig väldigt nöjd med! :)
 
Jag har så klart även fotograferat vackra brudpar emellanåt, och fler väntar! :) Här bjuder jag på ett par foton från en fotografering som jag hade med ett väldigt gulligt brudpar i mitten av juli.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0