Nyhet - 123

Klicka på minibilden om du vill se illustrationen större.
 
Den här illustrationen har jag bakat ihop idag. En härlig kombo av glada färger, söta djur och dessutom en gnutta pedagogik. :) Finns att beställa på fotopapper, canvas eller som poster. Kanske en bra julklapp?
 
Illustrationen är ett bevis på att återvinning är en bra grej. De allra flesta djuren som finns på den är sådana jag ritat tidigare i andra projekt. Kul att se dem i ett nytt sammanhang. :)
 
Här hittar du ----> Prislistan

Kommentarer
Postat av: Linda

Supersöt verkligen! Ett tips är att länka till en sida där man kan se priser eller hur man enklast beställer den här där det också står pris, som det är nu vet man inte riktigt hur man ska hitta den här informationen (även om den troligen ligger på Kirimoja och det bara är att googla sig fram eller gå till den sidan). Att alltid, i alla inlägg, ha länkar dit sakerna säljs har varit väldigt hjälpsamt för mig och gör att chanserna till försäljning ökar väldigt mycket. Folk överlag är lata och om det inte enkelt går att hitta struntar de ofta i det.

Svar: Kul att du gillar illustrationen Linda! :)Jag brukar vanligtvis skriva min mailadress som intressenten kan skicka en prisförfrågan till, glömde skriva den i det här inlägget dock. Nu har jag däremot lagt till en direktlänk till prislistan och ska (försöka komma ihåg att) göra det framöver. :)
Emma Skoglund

2013-11-07 @ 20:56:44
URL: http://anglabud.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0