KALASFOTOGRAF

I Västerås finns företaget Alfred & Alva Barnvaktsförmedling som drivs av Karin. Hon erbjuder, förutom barnpassning, även partyhöjning till barnkalas.

När jag läste om Karins verksamhet tänkte jag att hennes kunder kanske även skulle vara intresserade av att få kalaset förevigat på bild. Det finns så himla mycket på ett barnkalas som man vill minnas, dekorationerna, tårtan, vilka som var där, vad som hände, och framförallt hur födelsedagsbarnet såg ut. Då är det ju perfekt att ha med en kalasfotograf! Karin tyckte också att det var en bra idé, så numera har vi ett samarbete. Kalaskul! ;)
 
Planerar du ett barnkalas i Enköpings/Västeråstrakten och vill ha underhållning i form av en skojig figur och ansiktsmålning, så kika in till Karins hemsida och läs mer vettja!
Här nedan kan du se mitt kalaserbjudande på fotografering. Maila eller ring gärna mig för mer information och få svar på dina eventuella frågor. Möjlighet till andra paketlösningar finns också.
 
Välkommen! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0