En dröm som blev sann.

Jag har bott i Norrköping i många år nu, och varje gång jag går igenom industrilandskapet (vilket är ganska ofta) så drömmer jag om att få fotografera ett brudpar i den miljön. Tänk, den hårda och smutsiga industikänslan i kontrast med ett vackert brudpar. Ja, det har varit en dröm för mig att fota!
Så en dag tidigt i maj kontaktar ett par mig angående bröllopsfotografering. Vi träffas över en fika och de berättar sina idéer för mig, bland annat att de skulle vilja ta sina porträttbilder i just industrilandkapet! Sedan de bokade mig som deras bröllopsfotograf har jag verkligen längtat!
 
Igår gifte paret sig, och jag var med och dokumenterade det mesta från dagen. När vi hade porträttfotograferingen var det som om jag var mitt inne i min egen dröm! Alla var glada, vädret var med oss, och industrilandskapet var så som det brukar se ut. ;) Det var så fantastiskt kul! Nu när jag tittar på bilderna från vår fotografering så känns det lite märkligt, bilderna som jag så länge haft i huvudet är faktiskt i min dator!
 
Det här är även extra roligt eftersom jag snart flyttar från Norrköping, och bara några helger innan flytten så får jag genomföra en fotografering som jag så länge drömt om. :) Tusen tack Dan och Maria! Här är en liten tjuvkik från vår fotografering, mer av dessa skönheter får ni se längre fram! :)
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Härligt syster. Tror de övriga bilderna är helt fantastiska liksom den ovan :-)

Svar: :)
Emma Skoglund

2013-09-02 @ 03:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0