Nyheter gällande flytt och prislistor!

I månadsskiftet september/oktober kommer jag, och så även mitt företag, att flytta från Norrköping till Enköping. Detta innebär dock inte att du som bor på annan ort än Enköping inte kommer att kunna boka mig som fotograf. Jag reser väldigt gärna för fotouppdrag! Det skulle vara toppen att fortsätta få bokningar från glada östgötar till exempel. :) Men i och med flytten kommer därför utgångsläget för reseersättningen att ändras. För beställningar av illustrationer kommer det fortsatt fungera finfint oavsett vart än i landet jag befinner mig! :)
 
Jag har även gjort några ändringar i mina prislistor, främst i den för fotografering. Priserna är oförändrade, men jag har istället "bakat ihop" mina tjänster lite mer. Från och med nu ingår till exempel en summa att beställa bilder för. Och för de bekväma kunderna har jag även utformat tre färdiga förslag på bildbeställningar till respektive paket, beroende på vad man vill ha. Jag vill fortsätta kunna ge mina kunder möjligheten att själva forma sina beställningar, utifrån deras behov. Så med denna lösning tror och hoppas jag att alla kommer bli fortsatt nöjda! :)
En till nyhet är att bröllopspaketen numera är fyra stycken, istället för tre. Det nya paketet passar kunder som vill ha en längre fotografering än det minsta, men ändå inte så långt som en halv dag. Jag har döpt paketet till något så okretaivt som Porträttpaketet Plus.
 
Det var allt för nu! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0