Drop-In Hundfotografering hos Lyckliga Hunden!

 
Första advent förra året var jag ute på den vackra landsbygden hos fantastiska Tarja, som driver Lyckliga Hunden (hemsida), och anordnade en drop-in fotografering för hundar och deras ägare. Det visade sig bli uppskattat, så nu är det dags igen!
 
Den 19/5 kl.17:00 och framåt, kommer jag att vara på plats med min kamera och erbjuda:
En kortare fotografering (cirka 10 minuter)
1 st 20x30 cm förstoring
för 300:-
 
Efter fotograferingen kommer bilderna att läggas upp i personliga webbgallerier där ni i lugn och ro kan välja vilken bild ni vill ha. Ni kan såklart även beställa fler bilder från fotograferingen i efterhand som förstoringar och/eller digitala filer.
 
Kika gärna in på min hemsida och prislista för att se bilder från tidigare fotograferingar samt för mer information.
Hemsida: www.kirimoja.se
Prislista: Prislista (sida 10)
 
Obs!
Betalningen för dropin-erbjudandet sker i samband med fotograferingen. Kom ihåg att ta med kontanter, gärna jämna pengar. Eventuella efterbeställningar kan betalas senare.
 
Hoppas vi ses! :)

----------------------------------------------
 
Är det så att ni inte kan komma detta datum? Vill ni ha en längre fotografering? Vara på en annan plats? Det kan finnas anledningar till att just denna drop-in fotografering inte passar er. Till er tipsar jag då om att det alltid finns två olika porträttpaket som ni kan boka hos mig. Läs gärna mer om dem i prislistan (sidan 8). Alternativt kan jag såklart även skräddarsy ett paket som passar just er. Välkomna att höra av er med eventuella frågor!
 
[email protected]
070-233 45 86

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0