Hjärtedagar!

 
Nästa fredag är det den 14 februari, och därmed även Alla ♥-ns dag. Vissa firar den, andra inte. Oavsett vad så kan det väl aldrig vara fel att slå ett litet extra slag för kärleken? Just nu har jag ett finfint erbjudande! Bokar du något av mina porträttpaket fram t.o.m. den 16/2 så skickar jag med extra bilder till ett värde av 500:- utöver dem som ingår i det bokade fotopaketet.
 
Så vill du ha eller ge bort fina foton på ditt älskade husdjur, pryda väggen med bilder på din fina partner, föreviga lyckan mellan dig och bästa kompisen, eller något annat? Passa på att boka en porträttfotografering nu! :)
 
Mina porträttpaket hittar du i prislistan (sida 8) som jag länkat till här nedanför. Min hemsida tar som vanligt gärna emot besök där bland annat foton från tidigare fotograferingar finns att titta på. Välkommen!
 
Prislista: LÄNK
Hemsida: www.kirimoja.se
 
Puss & Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0