Tackkort

 
Har idag fotograferat lite bilder på mina tackkort, så det blir tydligt hur de ser ut. I samtliga bröllopspaket ingår ett tjugotal tackkort, de är vikta i måtten 10x10 cm med lackad blank insida. Brudparet väljer givetvis själva vilken bild som ska pryda insidan av kortet samt vad det ska stå bredvid. Till koten medföljer även tillhörande vita kuvert.
Jag tycker korten är jättevackra i all sin enkelhet, och det är väldigt roligt varje gång jag levererar en bunt tackkort till mina kunder, som i sin tur skickar vidare korten för att glädja deras bröllopsgäster. :)
 
Appropå bröllop kan jag meddela att bokningsförfrågor från årets brudpar är i full rullning. Så om ni tänkt boka mig som er bröllopsfotograf, vänta inte för länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0