I herrgårdsmiljö

Idag har jag fotat årets första brudpar, strax utanför Uppsala. Vädret var inte på topp, massa regn och ingen snö. Typiskt. Men, dåligt väder får ju inte hindra en bröllopsfotograf. Så jag packade ner finparaplyerna till brudparet och klädde in min kamera i en plastpåse. Laddad för att få fina bilder ändå. :) Väl framme på fotoplatsen hade regnet avtagit nästan helt, men på grund av den ovintriga (och tråkiga) miljön så fick vi vara inne i en herrgård och fota istället. Snäll herrgårdspersonal! Det blev en inomhusfotografering alltså, inte vad jag är van vid men det gick finfint ändå.
 
Här är en tjuvkik på paret som sa ja till varandra idag. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0