Nisse

I lördags hade jag en fotografering ute i kvällsolen. Min modell var en flatcoated retriever-valp vid namn Nisse. Han var inte speciellt svår att få söt på bild. :)
Jag bara älskar hundvalpar! De har klumpiga tassar som inte är proportionerliga med övriga kroppen, de har max energi ena minuten för att sedan somna bums på första bästa plats, och tänder som vill gnaga på allt gnagbart. Mina flätor visade sig vara goda bitgrejer bland annat. :) Här kommer några bilder på charmtrollet, Skrot-Nisse.
 

Kommentarer
Postat av: Åsa Tova Bergh

Wow! Jättekul att få se Lindas hunderverk på så fina bilder :)
Vänliga voff från oss i Nordanlandet!
(Kusin Vitamin bor i Göteborg men kommer snart hem.)

Svar: Kul att du gillar bilderna Åsa! Härligt att höra från dig, hoppas allt är bra. :)
Emma Skoglund

2014-06-26 @ 17:02:29
URL: http://egetbevag.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0