Tillbaka på jobbet!

Efter en tokhärlig tid som föräldraledig på heltid ska jag nu börja fördela min vakna tid, inte endast åt min son, utan även åt företaget igen. :) Möten väntar med brudpar som vill ha med mig och min kamera på deras stora dagar, mail ska skickas, teckningar ska illustreras och foton redigeras. Kul att damma av skrivbordet igen! ;) Och det bästa av allt - jag kan pausa i jobbet då och då för att vara med min lilla hejarklack och samla ny energi. Förmånen med att ha kontoret hemma och vara egenföretagre helt klart!
 
I och med detta kommer den här bloggen livas upp lite också. Bland annat har jag tänkt lägga upp bröllopsbilder från bröllop jag fotade innan jag startade den här bloggen, som jag alltså inte visat här. Hoppas ni tycker det ska bli kul.
 
Nu kör vi! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0